Często zadawane pytania (FAQ)
Jak mogę zamówić dzień testowy?
Składając zamówienie na naszej stronie internetowej, wystarczy nad kalendarzem zaznaczyć opcję „dzień testowy” – automatycznie cena zostanie umniejszona, a możliwość złożenia zamówienia ograniczona do jednego dnia testowego.
W jaki sposób mam dobrać odpowiednią dla siebie kaloryczność?
W tym celu zachęcamy do kontaktu z naszymi dietetykami, którzy pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Artur Wesoły 530 864 301
Sandra Lipert 733 120 873
Martyna Jaśkiewicz 530 581 401
Czy mogę zmienić rodzaj diety lub kaloryczność w trakcie trwania zamówienia?
Tak, jeżeli z jakiś powodów chcieliby Państwo dokonać takiej zmiany, to wystarczy napisać na nasz adres mailowy, a my postaramy się jak najszybciej wprowadzić zmiany w życie. Najważniejsze, aby zgłosić taką informację najpóźniej do godziny 8:00 w dzień poprzedzający realizację zamówienia. Dla przykładu, jeżeli chcą Państwo zmienić rodzaj diety lub kaloryczność na piątek, należy powiadomić nas o tym do godziny 8:00 w czwartek.
Czy mogę zamówić catering od poniedziałku do piątku?
Tak, to Państwo decydują kiedy chcą dostawać nasze pudełka. Możemy dostarczać zestawy od poniedziałku do piątku lub łącznie z weekendami. Każde inne modyfikacje również wchodzą w grę, dla przykładu można złożyć zamówienie od wtorku do czwartku itp.
Jaka jest minimalna liczba dni na jaką mogę zamówić catering?
Tak naprawdę, mogą Państwo zamówić nasz zestaw nawet na jeden dzień. Jednak czym dłuższe zamówienie, tym cena za dzień niższa. Obecnie te różnice są dosyć spore z uwagi na akcję „10 i 15% rabatu” – można zyskać nawet 15% rabatu składając zamówienie na minimum 15 dni – przez co cena w cenniku przy 15 i więcej dniach jest dużo niższa. 🙂
Z ilu posiłków składa się dieta?
Każdy zestaw składa się z 5 zbilansowanych posiłków.
Czy mogę wykluczyć jakieś produkty z diety?
Tak, w cenie zamówienia można wykluczyć 3 produkty z diety. Każde kolejne wykluczenie przyjmujemy za dodatkową opłatą w wysokości 2 zł za dzień.
Jedynymi wariantami z których nie wykluczamy żadnych produktów są dieta wprowadzająca i post leczniczy, są to plany żywieniowe, które ze względu na swoje restrykcyjne założenia trudno byłoby zbilansować pozbywając się z menu kolejnych produktów.
Gdzie mogę znaleźć cennik?
Zachęcamy do zapoznania się z podstroną
„Cennik i dostawy” . W tej zakładce znajdziecie Państwo informacje na temat cen w zależności od wybranego wariantu diety, kaloryczności, a także długości zamówienia.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak, w przypadku chęci otrzymania faktury, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia oraz podanie wszelkich niezbędnych danych. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej.
Czy mogę wstrzymać pojedyncze dni diety w trakcie trwania zamówienia?
Tak, wystarczy zgłosić taką informację do godziny 10:00 dnia poprzedzającego realizację (do godziny 8:00 za pomocą panelu klienta, a do 10:00 mailowo lub telefonicznie). Dla przykładu jeżeli chcą Państwo wstrzymać dietę na piątek, należy powiadomić nas o tym do godziny 10:00 w czwartek.
Uwaga! Wstrzymany dzień nie przepada, przekładamy go na inny dogodny dla Państwa termin.
Wyjątkiem jest wstrzymanie zamówienia na niedzielę – z uwagi na dostarczanie zestawu na dni weekendowe podczas jednej dostawy – zestaw na niedzielę można wstrzymać zgłaszając taką chęć maksymalnie do piątku do godziny 10:00.
Kiedy odbywają się dostawy?
Godziny dostaw głównie zależą od lokalizacji. Dowozimy zarówno w godzinach porannych (1:30-8:00) jak i popołudniowych (17:00-22:30). Wyjątkiem jest dostawa weekendowa, która odbywa się zawsze w sobotę do godziny 8:00. Jednocześnie w sobotę otrzymują Państwo dwie paczki na sobotę i niedzielę.
Czy mogę podgrzewać posiłki w kuchence mikrofalowej w pudełkach?
Tak, pudełka przystosowane są do podgrzewania w kuchence mikrofalowej. Należy jednak oderwać niewielką część folii lub ją nakłuć przed podgrzaniem.
Dane adresowe
Marago Fit
ul. Romana Maya 1
62-030 Luboń k. Poznania
Pon - Pt: 7:00 - 16:00
Sobota dyżury mailowe