Często zadawane pytania (FAQ)

Jak mogę zamówić dzień testowy?

Składając zamówienie na naszej stronie internetowej, wystarczy wybrać ilości dni i ręcznie wpisać 1, 2 lub 3 – a następnie wybrać dni realizacji w kalendarzu. Na pierwsze zamówienie przyznajemy 10% rabat, wystarczy wpisać „DZIEŃtestowy10%” w pole oznaczone jako kod rabatowy.

W jaki sposób mam dobrać odpowiednią dla siebie kaloryczność?

W tym celu zachęcamy do kontaktu z naszymi dietetykami, którzy pozostają do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
Artur Wesoły 530 864 301
Angelika Korcz 530 581 401
Sandra Janeda 733 120 873

Czy mogę zmienić rodzaj diety lub kaloryczność w trakcie trwania zamówienia?

Tak, jeżeli z jakiś powodów chcieliby Państwo dokonać takiej zmiany, to wystarczy napisać na nasz adres mailowy, a my postaramy się jak najszybciej wprowadzić zmiany w życie. Najważniejsze, aby zgłosić taką informację najpóźniej do godziny 10:00 w dzień poprzedzający realizację zamówienia. Dla przykładu, jeżeli chcą Państwo zmienić rodzaj diety lub kaloryczność na piątek, należy powiadomić nas o tym do godziny 10:00 w czwartek.

Czy mogę zamówić catering od poniedziałku do piątku?

Tak, to Państwo decydują kiedy chcą dostawać nasze pudełka. Możemy dostarczać zestawy od poniedziałku do piątku lub łącznie z weekendami. Każde inne modyfikacje również wchodzą w grę, dla przykładu można złożyć zamówienie od wtorku do czwartku itp.

Jaka jest minimalna liczba dni na jaką mogę zamówić catering?

Tak naprawdę, mogą Państwo zamówić nasz zestaw nawet na jeden dzień. Jednak czym dłuższe zamówienie, tym cena za dzień niższa.

Z ilu posiłków składa się dieta?

Każdy zestaw składa się z 5 zbilansowanych posiłków.

Czy mogę wykluczyć jakieś produkty z diety?

Tak, w cenie zamówienia można wykluczyć 3 produkty z diety. Każde kolejne wykluczenie przyjmujemy za dodatkową opłatą w wysokości 2 zł za dzień.
Wykluczenie całej grupy nabiału i produktów mlecznych jest związane z dodatkową opłatą w wysokości 3 zł za dzień. Niezależnie od ilości innych wykluczeń.
Jedynymi wariantami z których nie wykluczamy żadnych produktów są dieta wprowadzająca i post leczniczy, są to plany żywieniowe, które ze względu na swoje restrykcyjne założenia trudno byłoby zbilansować pozbywając się z menu kolejnych produktów.

Gdzie mogę znaleźć cennik?

Nie mamy tradycyjnego cennika, koszt diety zależy od wariantu, kaloryczności oraz długości zamówienia. W celu sprawdzenia ceny, należy kliknąć opcję „zamów dietę”, tam prosimy wybrać interesujący Państwa wariant, kaloryczność oraz długość zamówienia, a następnie „kliknąć” w kalendarz. Cena pojawi się po prawej stronie.
Uwaga! Czym dłuższe zamówienie tym cena za dzień maleje.

Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak, w przypadku chęci otrzymania faktury, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu zamówienia oraz podanie wszelkich niezbędnych danych. Faktura zostanie przesłana w formie elektronicznej.

Czy mogę wstrzymać pojedyncze dni diety w trakcie trwania zamówienia?

Tak, wystarczy zgłosić taką informację do godziny 10:00 dnia poprzedzającego realizację. Dla przykładu jeżeli chcą Państwo wstrzymać dietę na piątek, należy powiadomić nas o tym do godziny 10:00 w czwartek.
Uwaga! Wstrzymany dzień nie przepada, przekładamy go na inny dogodny dla Państwa termin.

Kiedy odbywają się dostawy?

Godziny dostaw głównie zależą od lokalizacji. Dowozimy zarówno w godzinach porannych (4:00-8:00) jak i popołudniowych (17:00-22:00). Wyjątkiem jest dostawa weekendowa, która odbywa się zawsze w sobotę do godziny 8:00. Jednocześnie w sobotę otrzymują Państwo dwie paczki na sobotę i niedzielę.

Czy mogę podgrzewać posiłki w kuchence mikrofalowej w pudełkach?

Tak, pudełka przystosowane są do podgrzewania w kuchence mikrofalowej. Należy jednak oderwać niewielką część folii lub ją nakłuć przed podgrzaniem.

Dane adresowe

Marago Fit
ul. Romana Maya 1
62-030 Luboń

Skontaktuj się z nami

INFOLINIA
tel.: 535 101 062

Dietetyk Artur Wesoły
tel.: 530 864 301

Dietetyk Sandra Lipert
tel.: 733 120 873

e-mail: biuro@maragofit.pl

Dział obsługi czynny

Pon - Pt: 7:00 - 16:00
Sobota dyżury mailowe